Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ВИВЧЕННЯ У ШКІЛЬНІЙ ГЕОГРАФІЇ ТЕХНОГЕННИХ КАТАСТРОФ ТА ЇХ НАСЛІДКІВ

Бондарець Н.В. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ВИВЧЕННЯ У ШКІЛЬНІЙ ГЕОГРАФІЇ ТЕХНОГЕННИХ КАТАСТРОФ ТА ЇХ НАСЛІДКІВ. [Бакалаврська робота]

[img] Текст
Бондарець НВ.pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

Мета дослідження — проаналізувати виникнення та поширення техногенних катастроф, з’ясувати їх наслідки.

Тип елементу: Бакалаврська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бондарець Н. В. Методичні підходи вивчення у шкільній географії техногенних катастроф та їх наслідків : дипломна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавра» / Н. В. Бондарець ; наук. кер. С. М. Лико ; рец. О. П. Войтович ; Рівнен. держ. гуманіт ун-т, Психолого-природн. ф-т, каф. с.екології, географії та туризму. - Рівне, 2023. -
Ключові слова: шкільний курс географії, техногенні катастрофи, наслідки катастроф
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 61 Медичні науки > 614 Суспільне здоров'я та гігієна. Попередження нещасних випадків
9 Географія. Біографії. Історія > 91 Географія. Географічні дослідження Землі та окремих країн.
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра екології, географії та туризму
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 11 Вер 2023 08:30
Останні зміни: 11 Вер 2023 08:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11665

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу