Конончук А. та Кулакова Л.М. (2021) ЗДАТНІСТЬ ДО ЕМПАТІЇ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 62-64.
|
Текст
Конончук А., Кулакова Л.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
В останні десятиліття проблемі емпатії приділяється велика увага, особливо для професійного розвитку та компетентності психолога закладу освіти. Психологічна практика показує, що від компетентності психолога залежить його успішна професійна діяльність, а здатність до емпатії є одним із ключових аспектів продуктивної роботи. Найважливішою якістю психолога є його компетентність. Опанувавши цю професію, слід розуміти, що без достатнього рівня співпереживання важко налагодити контакт з оточуючими та бути корисним для інших. Для ефективності роботи психолога важливо мати не тільки відповідні знання, вміння, навички та здібності, а й підтримувати хороші стосунки з колективом та дітьми, створювати позитивний мікроклімат в освітньому закладі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Конончук А. Здатність жо емпатії як складова професійної компетентності психолога закладу освіти / А. Конончук; наук. кер. Л.М. Кулакова // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 3. - С. 62-64. |
Ключові слова: | практичний психолог, професійна компетентність, емпатія. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 19 Вер 2023 11:56 |
Останні зміни: | 19 Вер 2023 11:56 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11699 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |