Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗУМІННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ МОРАЛЬНИХ НОРМ ТА ВИМОГ УЧНЯМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Осипчук О.П. (2017) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗУМІННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ МОРАЛЬНИХ НОРМ ТА ВИМОГ УЧНЯМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 258-265. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Осипчук О.П..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

У статті здійснено аналіз дослідження проблеми моральної поведінки молодших школярів. Висвітлено основні підходи до розуміння й усвідомлення моральних норм та вимог учнями молодшого шкільного віку. Розкрито сутність уявлень молодших школярів про власну поведінку через вчинок та проаналізовано прагнення дитини діяти згідно з моральними вимогами дорослих. У статті з’ясовано, що ставлення школярів до моральних норм та вимог залежить від багатьох особливостей внутрішнього світу дитини: які мотиви поведінки діють реально, як складається спрямованість її особистості, наскільки вона в змозі бачити моральну сторону взаємовідносин і вчинків людей, які моральні переживання наявні в її досвіді.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Осипчук О.П. Психолого-педагогічні засади розуміння й усвідомлення моральних норм та вимог учнями молодшого шкільного віку / О.П.Осипчук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2017. - Вип. 5. - С. 258-265.
Ключові слова: молодший шкільний вік, моральний вчинок, моральний розвиток, моральні дії, моральні норми, мотив, усвідомлення.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 22 Жов 2020 07:15
Останні зміни: 22 Жов 2020 07:15
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1170

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу