Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА ОСНОВІ ПЕДАГОГІКИ РЕДЖО ЕМІЛІЯ

Баліка Л.М. та Філоненко Р.С. (2023) СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА ОСНОВІ ПЕДАГОГІКИ РЕДЖО ЕМІЛІЯ. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 141-151.

[img]
Перегляд
Текст
Баліка Л., Філоненко Р..pdf

Завантажити (7MB) | Перегляд

Анотація

У статті висвітлено можливість створення сучасного освітнього простору в закладах загальної середньої освіти на основі педагогіки Реджо Емілія. Зазначено, що під час організації освітнього простору в закладі загальної середньої освіти цінними та цікавими будуть поради італійського психолога та педагога Лоріс Малагуцці (1920-1994) – засновника педагогіки Реджо Емілія, в основі якої лежить поєднання психології і педагогіки, нестандартний та «гнучкий» підхід до загальної освіти, віра в кожну дитину й розвиток її творчого потенціалу.
The article deals with the possibility of creating a modern educational space in institutions of general secondary education based on the pedagogy of Reggio Emilia. It is noted that in the process of organization the educational space in the institution of general secondary education, the advice of the Italian psychologist and
teacher Loris Malaguzzi (1920-1994) - the founder of Reggio Emilia pedagogy, based on a combination of psychology and pedagogy, a non-standard and “flexible” approach, belief in every child and the development of his creative potential will be valuable and interesting to general education. It is emphasized that the pedagogy of Reggio Emilia is a guide in which recommendations for creating an educational environment are substantiated. They can be used when designing a “flexible”educational space of a general secondary education institution.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Баліка Л. Створення сучасного освітнього простору в закладах загальної середньої освіти на основі педагогіки Реджо Емілія / Л. Баліка, Р. Філоненко // Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. - Рівне, 2023. - Вип. 17.- С. 141-151.
Ключові слова: освітній простір, заклад загальної середньої освіти, педагогіка Реджо Емілія, класна кімната, функціональні зони; educational space, institution of general secondary education, pedagogy of Reggio Emilia, classroom, functional zones
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 02 Жов 2023 07:21
Останні зміни: 12 Лист 2024 08:25
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11762

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу