Баліка Л.М. and Філоненко Р.С. (2023) СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА ОСНОВІ ПЕДАГОГІКИ РЕДЖО ЕМІЛІЯ. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. pp. 141-151.
|
Text
Баліка Л., Філоненко Р..pdf Download (7MB) | Preview |
Abstract
У статті висвітлено можливість створення сучасного освітнього простору в закладах загальної середньої освіти на основі педагогіки Реджо Емілія. Зазначено, що під час організації освітнього простору в закладі загальної середньої освіти цінними та цікавими будуть поради італійського психолога та педагога Лоріс Малагуцці (1920-1994) – засновника педагогіки Реджо Емілія, в основі якої лежить поєднання психології і педагогіки, нестандартний та «гнучкий» підхід до загальної освіти, віра в кожну дитину й розвиток її творчого потенціалу.
The article deals with the possibility of creating a modern educational space in institutions of general secondary education based on the pedagogy of Reggio Emilia. It is noted that in the process of organization the educational space in the institution of general secondary education, the advice of the Italian psychologist and
teacher Loris Malaguzzi (1920-1994) - the founder of Reggio Emilia pedagogy, based on a combination of psychology and pedagogy, a non-standard and “flexible” approach, belief in every child and the development of his creative potential will be valuable and interesting to general education. It is emphasized that the pedagogy of Reggio Emilia is a guide in which recommendations for creating an educational environment are substantiated. They can be used when designing a “flexible”educational space of a general secondary education institution.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Баліка Л. Створення сучасного освітнього простору в закладах загальної середньої освіти на основі педагогіки Реджо Емілія / Л. Баліка, Р. Філоненко // Інноватика у вихованні: зб. наук. пр. - Рівне, 2023. - Вип. 17.- С. 141-151. |
Uncontrolled Keywords: | освітній простір, заклад загальної середньої освіти, педагогіка Реджо Емілія, класна кімната, функціональні зони; educational space, institution of general secondary education, pedagogy of Reggio Emilia, classroom, functional zones |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Divisions: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Depositing User: | Богдана Печончик |
Date Deposited: | 02 Oct 2023 07:21 |
Last Modified: | 12 Nov 2024 08:25 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11762 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |