Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИРІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ ТА ЗАДАЧ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НУШ

Стельмашук Ж. (2023) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИРІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИТУАЦІЙ ТА ЗАДАЧ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НУШ. Інноватика у вихованні, 2023: Вип. 17. с. 280-287.

[img]
Перегляд
Текст
Стельмашук Ж..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд

Анотація

У статті на основі здійсненого теоретичного аналізу розглянуто сутність понять «педагогічна ситуація» та «педагогічна задача». Встановлено, що педагогічна ситуація у цілому трактується в наукових джерелах як стан педагогічного процесу, в якому є розбіжність між бажаним і реальним, досягнутим у формуванні особистості. Доведено, що педагогічна задача є результатом усвідомлення суб’єктом виховання в педагогічній ситуації необхідності розробки системи професійних дій і прийняття їх до виконання. З’ясовано, що готовність майбутнього вчителя початкових класів до вирішення педагогічних ситуацій та задач в освітньому процесі НУШ являє собою інтегровану якість особистості, результат професійної підготовки, що відображає позитивну мотивацію до вирішення педагогічних ситуацій та задач, запас професійних знань, умінь і навичок, практичного досвіду з питань вирішення педагогічних ситуацій та задач, а також наявність особистісних якостей, необхідних для їх розв’язання.
The article considers the essence of the concepts of “pedagogical situation” and “pedagogical problem” on the basis of theoretical analysis. It has been established that the pedagogical situation is generally interpreted in scientific sources as a state of the pedagogical process in which there is a discrepancy between the desired and the real, achieved in the formation of personality. It is proved that the pedagogical task is the result of the subject's awareness of the need to develop a system of professional actions and take them for implementation in a pedagogical situation. It is found that the readiness of a future primary school teacher to solve pedagogical situations and problems in the educational process of the New Ukrainian School is an integrated quality of personality, the result of professional training, which reflects a positive motivation to solve pedagogical situations and tasks, a stock of professional knowledge, skills, practical experience in solving pedagogical situations and tasks, as well as the presence of personal qualities necessary for their solution.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Стельмашук Ж. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до вирішення педагогічних ситуацій та задач в освітньому процесі НУШ / Ж. Стельмашук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. - Рівне, 2023. - Вип. 17. - С. 280-287.
Ключові слова: педагогічна ситуація, педагогічна задача, готовність, майбутні учителі початкової школи, вирішення педагогічних ситуацій і задач, педагогічні умови; pedagogical situation, pedagogical problem, readiness, future primary school teachers, solving pedagogical situations and problems, pedagogical conditions
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 09 Жов 2023 11:33
Останні зміни: 09 Жов 2023 11:33
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11817

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу