Стельмашук Ж.Г. (2017) ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОСТІР СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ ЯК ЧИННИК НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 183-194. ISSN 2411-4553
|
Текст
Стельмашук Ж.Г..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розкрито роль та сутність освітньо-виховного простору сільської школи як чинника національно-патріотичного виховання учнів. Уточнено зміст та взаємозв’язок понять «середовище» та «простір» в освіті та вихованні. Виділено суб’єкти освітньо-виховного простору сільської школи поліського регіону. Схарактеризовано ключові вимоги та умови створення виховного простору навчального закладу при розв’язанні завдань національно-патріотичного виховання. Зроблено висновок, що освітньо-виховний простір сільської школи, за умови скоординованої взаємодії усіх суб’єктів педагогічного впливу на засадах особистісно-діяльнісного, аксіологічного та культурологічного підходів з урахуванням природних, соціальних, культурних та етнографічних особливостей поліського регіону, сприятиме ефективній реалізації завдань національно-патріотичного виховання учнів та молоді.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Стельмашук Ж.Г. Освітньо-виховний простір сільської школи як чинник національно-патріотичного виховання учнів / Ж.Г.Стельмашук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2017. - Вип. 5. - С. 183-194. |
Ключові слова: | національно-патріотичне виховання, учні, сільська школа, виховний простір, виховне середовище, суб’єкти освітньо-виховного простору. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 22 Жов 2020 09:03 |
Останні зміни: | 22 Жов 2020 09:03 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1182 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |