Тимощук А.А. (2017) ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 265-272. ISSN 2411-4553
|
Текст
Тимощук А.А..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена дослідженню ідей В.Сухомлинського щодо формування творчої особистості школяра та їх розвитку в педагогічній теорії та практиці сучасної школи. Проведено цілісний системно-структурний аналіз концепції формування творчої особистості школяра в педагогічній спадщині В. Сухомлинського; визначено суть поняття «творчість» як педагогічної категорії; висвітлено шляхи й засоби формування творчої особистості школяра (уроки мислення, дослідницька діяльність, технічна творчість, мистецтво, педагогічна творчість учителя). Виділено основні риси творчої особистості, розкрито і проаналізовано провідні принципи та педагогічні умови формування творчої особистості школяра. Узагальнено досвід використання доробку вченого з проблеми формування творчої особистості школяра в практиці сучасних загальноосвітніх навчальних закладів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Тимощук А.А. Формування творчої особистості школяра у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського / А.А.Тимощук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2017. - Вип. 5. - С. 265-272. |
Ключові слова: | Василь Сухомлинський, творчість, творчі якості, формування творчої особистості школяра, шляхи й засоби формування творчої особистості школяра, педагогіка співробітництва, особистісно-орієнтоване виховання. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 22 Жов 2020 09:21 |
Останні зміни: | 22 Жов 2020 09:21 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1185 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |