Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

COLLABORATIVE LEARNING AND ITS INFLUENCE ON THE DEVELOPMENT AND FORMATION OF STUDENTS’ SOCIAL SKILLS

Федоришин О.П. (2017) COLLABORATIVE LEARNING AND ITS INFLUENCE ON THE DEVELOPMENT AND FORMATION OF STUDENTS’ SOCIAL SKILLS. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 200-207. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Федоришин О.П..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

У статті аналізуються метод колаборативного навчання як ефективний підхід до підвищення якості навчання та його соціальний аспект. У колаборативній моделі студенти і викладачі виконують у навчальному процесі ролі, які відрізняються від традиційних, орієнтованих на викладача підходів до навчання. Викладачі виконують роль швидше посередника, який має створити ситуацію та сформулювати низку завдань, які дають студентам можливість навчатися самостійно. Колаборативне навчання передбачає вдосконалення навичок міжособистісних та групових стосунків, розвиток ефективних способів комунікації, вміння працювати в команді та вирішувати конфліктні ситуації. Ефективність цього методу полягає в тому, що він допомагає студенту стати активним, підвищує мотивацію до навчання, сприяє глибокому засвоєнню знань та зростанню інтересу до предмета, а також є особливо корисним у розвитку соціальних здібностей. Студенти вчаться приймати більш продумані рішення та аргументовані кроки, глибше розуміти матеріал, критично мислити. Зростає їх мотивація до пізнання в цілому і до освіти зокрема, розвивається здібність сприймати ситуацію з різних сторін та будувати більш позитивні взаємостосунки з партнерами. Таке навчання формує також і більш позитивне ставлення до викладачів, самооцінки, укріплює психологічний стан та соціальні компетенції.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Федоришин О.П. Collaborative learning and its influence on the development and formation of students’ social skills / О.П.Федоришин // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2017. - Вип. 5. - С. 200-207.
Ключові слова: колаборативне навчання, колаборативна модель, мотивація, соціальні здібності, критичне мислення, взаємостосунки, психологічний стан, соціальні компетенції.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 22 Жов 2020 09:31
Останні зміни: 22 Жов 2020 09:31
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1187

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу