ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ДЕФЕКТОЛОГІВ ДО ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

Руденко Н.М. (2019) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ДЕФЕКТОЛОГІВ ДО ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Директор школи, ліцею, гімназії, 2019 (2,Кн.2): Т.1(24). pp. 81-90. ISSN 2309-7744

[img]
Preview
Text
Руденко Н.М.Готовн.дефект.до форм.особистості.pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Концептуальні засади загальнопедагогічної та методичної підготовки дефектологів до формування особистості дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР) включають: необхідність виховання у педагогів ставлення до себе як до суб'єкта виховного процесу засобами інтеграції фахових дисциплін, наповненням гуманістичними смислами навчальної практики студентів та залученням їх до науково-дослідницької діяльності. Визначаються критерії, показники, типи та психолого-педагогічні умови оптимізації дидактичного процесу з формування означеної готовності дефектолога. Особистісна та професійна компетентність розглядається як складова цієї готовності.

Item Type: Article
Additional Information: Руденко Н.М. Готовність майбутніх дефектологів до формування особистості дітей із затримкою психічного розвитку / Н.М.Руденко // Директор школи, ліцею, гімназії : Всукр. наук.-практ. журн. - Київ, 2019. - №2, кн. 2, т. І (24). - С. 81-90.
Uncontrolled Keywords: професійна підготовка педагогів спеціальної освіти, готовність дефектологів до формування особистості дітей з ЗПР, гуманістична педагогіка, суб'єкт-суб'єктна взаємодія.
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 22 Oct 2020 09:47
Last Modified: 22 Oct 2020 09:47
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1188

Actions (login required)

View Item View Item