Хома О. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ АКАДЕМІЧНОЇ ПРОКРАСТИНАЦІЇ У СТУДЕНТСЬКОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. с. 105-108.
|
Текст
Хома О., Ставицька О.Г..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Мета повідомлення полягає у визначенні сутності феномену академічної прокрастинації як психологічного явища та способів його подолання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Хома О. Психологічні підходи до вивчення феномену академічної прокрастинації у студентському віці / О. Хома, кер. О. Г. Ставицька // Атуальні питання психологічної науки : альманах студ. наук. тов-ва. - Рівне, 2022. - Вип. 16. - С. 105-108. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 09 Лист 2023 10:08 |
Останні зміни: | 09 Лист 2023 10:08 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11928 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |