ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ АКАДЕМІЧНОЇ ПРОКРАСТИНАЦІЇ У СТУДЕНТСЬКОМУ ВІЦІ

Хома О. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ АКАДЕМІЧНОЇ ПРОКРАСТИНАЦІЇ У СТУДЕНТСЬКОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2022: Вип. 16. pp. 105-108.

[img]
Preview
Text
Хома О., Ставицька О.Г..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Мета повідомлення полягає у визначенні сутності феномену академічної прокрастинації як психологічного явища та способів його подолання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Хома О. Психологічні підходи до вивчення феномену академічної прокрастинації у студентському віці / О. Хома, кер. О. Г. Ставицька // Атуальні питання психологічної науки : альманах студ. наук. тов-ва. - Рівне, 2022. - Вип. 16. - С. 105-108.
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 09 Nov 2023 10:08
Last Modified: 09 Nov 2023 10:08
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11928

Actions (login required)

View Item View Item