Шостак О.О. та Панасюк А.В. (2023) ВИКОРИСТАННЯ МНЕМОТАБЛИЦЬ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ПЕРЕКАЗУ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ. Інноваційні тенденції сьогодення в сфері природничих, гуманітарних та точних наук, 2023. с. 176-177.
|
Текст
Шостак О. О._Панасюк А. В._Використання мнемотаблиць у процесі навчання дошкільників переказу художніх творів.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
На сучасному етапі набуває актуальності проблема формування комунікативної компетентності особистості, основи якої закладають у дошкільному віці. Це засвідчують дослідження українських лінгводидактів – А. Богуш, Н. Гавриш, Н. Маліновської, М. Наумчук, Т. Піроженко та ін. Рівень мовленнєвої компетентності дитини визначає її можливості в пізнанні навколишнього середовища, у спілкуванні з однолітками, а також у психічному розвитку. Важливу роль у процесі комунікації відіграє монологічне мовлення. Зв’язне монологічне мовлення дошкільників реалізується в таких формах – переказ і розповідь. Тому один зі шляхів формування монологічної компетентності – складання переказу.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Шостак О. О. Використання мнемотаблиць у процесі навчання дошкільників переказу художніх творів / О. О. Шостак, А. В. Панасюк // Інноваційні тенденції сьогодення в сфері природничих, гуманітарних та точних наук : матеріали II Міжнар. наук. конф., м. Дніпро, 17 берез., 2023 р. — Вінниця, 2023. — С. 176-177. |
Ключові слова: | дошкільники, переказ |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 10 Лист 2023 07:48 |
Останні зміни: | 10 Лист 2023 07:48 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11932 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |