Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА СПОЖИВАЧА

Корчакова Вікторія та Безлюдна В.І. (2018) СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА СПОЖИВАЧА. Актуальні питання психологічної науки, 2018 (Вип.12). с. 48-51.

[img]
Перегляд
Текст
Корчакова Вікторія.pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Корчакова В. Соціально- відповідальний маркетинг як інструмент психологічного впливу на споживача / В. Корчакова, В.І. Безлюдна (наук. керівник) // Актуальні питання психологічної науки : альманах студ. наук. т-ва. – Рівне, 2018. - Вип. 12. - С. 48-51.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 05 Груд 2023 09:42
Останні зміни: 05 Груд 2023 09:42
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12043

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу