Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ДИТЯЧОЮ КНИГОЮ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Іванова Л.І. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ДИТЯЧОЮ КНИГОЮ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Нова педагогічна думка, 2019 (1(97)). с. 118-122.

[img]
Перегляд
Текст
Іванова Л.І._Нова пед. думка.pdf

Завантажити (10MB) | Перегляд

Анотація

У статті визначено мету, завдання, зміст важливого стану становлення читацької самостійності молодшого школяра - роботи з дитячою книгою. З'ясовано особливості методичних аспектів проведення занять у період навчання грамоти. Здійснено порівняльний аналіз методичних підходів до організації роботи з дитячою книгою у процесі реалізації ідей Нової української школи. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови, що впливають на ефективність читацької діяльності, а також окреслено типові недоліки у проведенні занять із першокласниками.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Іванова Л. І. Особливості роботи з дитячою книгою в процесі реалізації ідей Нової української школи / Л. І. Іванова // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 1(97). - С. 118-122.
Ключові слова: читацька самостійність, молодший школяр, робота з дитячою книгою, навчання грамоти, Нова українська школа
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 08 Груд 2023 07:50
Останні зміни: 08 Груд 2023 07:50
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12047

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу