Іванова Л.І. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ДИТЯЧОЮ КНИГОЮ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Нова педагогічна думка, 2019 (1(97)). с. 118-122.
|
Текст
Іванова Л.І._Нова пед. думка.pdf Завантажити (10MB) | Перегляд |
Анотація
У статті визначено мету, завдання, зміст важливого стану становлення читацької самостійності молодшого школяра - роботи з дитячою книгою. З'ясовано особливості методичних аспектів проведення занять у період навчання грамоти. Здійснено порівняльний аналіз методичних підходів до організації роботи з дитячою книгою у процесі реалізації ідей Нової української школи. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови, що впливають на ефективність читацької діяльності, а також окреслено типові недоліки у проведенні занять із першокласниками.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Іванова Л. І. Особливості роботи з дитячою книгою в процесі реалізації ідей Нової української школи / Л. І. Іванова // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 1(97). - С. 118-122. |
Ключові слова: | читацька самостійність, молодший школяр, робота з дитячою книгою, навчання грамоти, Нова українська школа |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 08 Груд 2023 07:50 |
Останні зміни: | 08 Груд 2023 07:50 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12047 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |