ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ДИТЯЧОЮ КНИГОЮ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Іванова Л.І. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ДИТЯЧОЮ КНИГОЮ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Нова педагогічна думка, 2019 (1(97)). pp. 118-122.

[img]
Preview
Text
Іванова Л.І._Нова пед. думка.pdf

Download (10MB) | Preview

Abstract

У статті визначено мету, завдання, зміст важливого стану становлення читацької самостійності молодшого школяра - роботи з дитячою книгою. З'ясовано особливості методичних аспектів проведення занять у період навчання грамоти. Здійснено порівняльний аналіз методичних підходів до організації роботи з дитячою книгою у процесі реалізації ідей Нової української школи. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови, що впливають на ефективність читацької діяльності, а також окреслено типові недоліки у проведенні занять із першокласниками.

Item Type: Article
Additional Information: Іванова Л. І. Особливості роботи з дитячою книгою в процесі реалізації ідей Нової української школи / Л. І. Іванова // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 1(97). - С. 118-122.
Uncontrolled Keywords: читацька самостійність, молодший школяр, робота з дитячою книгою, навчання грамоти, Нова українська школа
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Depositing User: Богдана Печончик
Date Deposited: 08 Dec 2023 07:50
Last Modified: 08 Dec 2023 07:50
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12047

Actions (login required)

View Item View Item