Руденко Н.М. (2019) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У СФЕРІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ. Інноваційні програми і проекти в психології, педагогіці, освіті, 2019. pp. 74-79.
|
Text
Руденко Н.М.Навчання дітей ЗПР.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
У статті аналізуються концептуальні засади підготовки майбутніх вихователів спеціальних закладів освіти до навчання і виховання дітей із затримкою психічного розвитку.Визначено критерії, показники та типи готовності майбутнього вихователя спеціального дошкільного закладу до формування особистісних властивостей у дітей із затримкою психічного розвитку; розкриваються психолого-педагогічні умови оптимізації процесу підготовки студента до майбутньої педагогічної діяльності у сфері навчання і виховання дітей із затримкоюпсихічного розвитку.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Руденко Н.М. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів у сфері навчання і виховання дітей із затримкою психічного розвитку / Н.М.Руденко // Інноваційні програми і проекти в психології, педагогіці, освіті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 15-16 берез. 2019 р.). - Одеса, 2019. - С. 74-79. |
Uncontrolled Keywords: | професійна компетентність, професійна підготовка майбутніх педагогів спеціальної освіти, готовність майбутніх педагогів до формування особистісних властивостей у дітей з ЗПР, гуманістична педагогіка, суб'єкт-суб'єктна взаємодія |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Divisions: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Depositing User: | Редактор |
Date Deposited: | 27 Oct 2020 07:21 |
Last Modified: | 27 Oct 2020 07:21 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1244 |
Actions (login required)
View Item |