Дивульська К. та Юрчук О. (2023) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ПСИХОЛОГА У ШКОЛІ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7). с. 40-42.
|
Текст
Дивульська К., Юрчук О..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Війна стала величезною бідою українського народу, вимагаючи від людини стійкості, витривалості та компетентності, відповідальності, готовності до самостійного вирішення проблем, все це стає підґрунтям для безкінечного розвитку стресів, від яких особливо страждає молоде покоління українців. Оновлений зміст освіти, базується на її гуманізації, через це роль шкільного психолога стала є невід’ємною її складовою. Тобто, результати дослідження розширюють наукові уявлення про становлення професійної компетентності практичних психологів у школі та готує їх до роботи в умовах воєнного стану. Мета дослідження – полягає в теоретичному дослідженні особливостей роботи психолога у школі в умовах воєнного стану.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дивульська К. Особливості роботи психолога у школі в умовах воєнного стану / К. Дивульська, О. Юрчук // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 7. - С. 40-42. |
Ключові слова: | шкільний психолог, психологічна травма, стрес, воєнний стан. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 09 Лют 2024 09:24 |
Останні зміни: | 09 Лют 2024 09:24 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/12570 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |