Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОНВОЛЮЦІЙНІ РЕВЕРБЕРАТОРИ У СУЧАСНІЙ ЗВУКОРЕЖИСУРІ

Єгоров В.С. (2023) КОНВОЛЮЦІЙНІ РЕВЕРБЕРАТОРИ У СУЧАСНІЙ ЗВУКОРЕЖИСУРІ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 9. с. 45-53.

[img]
Перегляд
Текст
Єгоров В.С..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У запропонованій статті розглядається технологія конволюційних ревербераторів та їх застосування у сучасній звукорежисурі. Основою конволюційних ревербераторів є математичний метод, який дозволяє емулювати реверберацію приміщень, акустичні властивості яких були виміряні і записані у вигляді імпульсних характеристик. Охарактеризовано принципи роботи конволюційних ревербераторів, їх генеза, сфери застосування та переваги порівняно зі звичайними ревербераторами. Детально розглядається використання цих процесорів у різних галузях, таких як музична та кінопромисловість, аудіо-візуальні ігри, розважальні заклади. Також аналізується потенційні перспективи використання цієї технології у майбутньому. Наданється не тільки детальний огляд конволюційних ревербераторів, але й допомогти звукорежисерам та аудіоінженерам зрозуміти, як правильно використовувати цю технологію для створення враження простору та реалістичного звучання. У статті будуть досліджені основні принципи роботи конволюційних ревербераторів, включаючи їх математичну теорію та засновані на цій теорії алгоритми. Крім того, будуть розглянуті практичні аспекти використання конволюційних ревербераторів, включаючи підготовку та обробку імпульсних характеристик приміщень, вибір правильних параметрів для досягнення бажаного звучання, та техніки створення реалістичного віртуального простору.
Sound engineering is an extremely important component of the music and film industry, as well as any other industry related to audio. One of the most important aspects of sound engineering is creating the effect of the audience's presence in the room during sound playback. This is where convolution reverbs come to the rescue. In this scientific article, we thoroughly examine the technology of convolution reverbs and their
application in modern sound engineering. The basis of convolution reverbs is a mathematical method that allows the emulation of the reverb of rooms whose acoustic properties have been measured and recorded in the form of impulse responses. The article will discuss the principles of operation of convolution reverbs, their history, areas of application, and advantages compared to conventional reverbs. Moreover, we will delve into the use of convolution reverbs in various industries such as music and film, audio-visual games, and entertainment venues. We will also explore potential future prospects for the use of this technology. The aim of this article is not only to provide a detailed overview of convolution reverbs, but also to help sound engineers and audio engineers understand how to use this technology correctly to create a sense of space and realistic sound. The article will investigate the basic principles of convolution reverbs, including their mathematical theory and algorithms based on this theory. Additionally, practical aspects of using convolution reverbs will be discussed, such as preparation and processing of impulse responses of rooms, selection of the appropriate parameters to achieve the desired sound, and techniques for creating a realistic virtual space. Overall, this article provides an overview of convolutional reverberators and their applications in modern sound engineering. It explores the mathematical theory and practical aspects of using convolutional reverberators to create a realistic sense of space and sound.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Єгоров В. С. Конволюційні ревербератори у сучасній звукорежисурі / В. С. Єгоров // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. – Рівне, 2023. – Вип. 9. – С. 45-53.
Ключові слова: аудіотехнології, студійна робота, обробка аудіосигналів, цифрові звукові ефекти, цифрова обробка звуку; audio technology, studio work, audio signal processing, digital sound effects, digital sound processing
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних > 004.4 Програмне забезпечення > 004.4'2 Засоби розробки програмного забезпечення > 004.4'27 Засоби розробки мультимедіа > 004.4'277 Засоби для обробки звуку > 004.4'277.4 Засоби створення музики. MIDI-секвенсори
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика
Підрозділи: Інститут мистецтв > Кафедра естрадної музики
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 10 Квіт 2024 06:34
Останні зміни: 10 Квіт 2024 06:34
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13003

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу