Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВПЛИВ СУЧАСНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ НА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНИХ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА

Кулакова Л.М. (2016) ВПЛИВ СУЧАСНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ НА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНИХ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 175-183. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Кулакова Л.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті аналізуються основні психолого-педагогічні аспекти дослідження особливостей морального виховання молодших школярів в умовах сучасного розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Характеризуються вікові особливості дітей молодшого шкільного віку. Визначено важливість використання інформаційно-комунікаційних засобів в умовах реформування сучасного навчально-виховного процесу у початковій школі. Проаналізовано особливості використання інформаційних технологій у процесі формування моральних цінностей молодших школярів. Встановлено основні закономірності використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Кулакова Л.М. Вплив сучасного інформаційно-комунікаційного простору на формування позитивних моральних якостей особистості молодшого школяра / Л.М.Кулакова // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2016. - Вип. 4. - С. 175-183.
Ключові слова: молодші школярі, молодший шкільний вік, моральне виховання, моральні якості особистості, інформаційно-комунікаційні технології.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 29 Жов 2020 09:56
Останні зміни: 29 Жов 2020 09:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1304

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу