Тадеєв Г. та Березюк Т.П. (2023) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ФАХІВЦІВ ТОРГІВЕЛЬНОЇЇ СФЕРИ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.8). с. 73-75.
|
Текст
Тадеєв Г., Безлюдна В.І..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Психологічні складові комунікативної взаємодії можуть значно впливати на якість обслуговування клієнтів, їхнє задоволення від покупок та вірогідність повторних запитів. Тому дослідження психологічних особливостей комунікативної культури фахівців торговельної сфери є актуальним та важливим для розуміння та покращення практик у сфері торгівлі. Мета дослідження - аналіз психологічних аспектів комунікації у фахівців торговельної галузі з метою визначення основних складових, що впливають на якість і ефективність досліджуваного явища в даному професійному контексті.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Тадеєєв Г. Психологічні особливості комунікативної культури фахівців торговельної сфери / Г. Тадеєв; наук. кер. Т.П. Березюк // Студентський дайджест: зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 8. - С. 73-75. |
Ключові слова: | підготовка спеціалістів, торгівельна сфера, комунікативна культура, внутрішня комунікація в організаціях. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 16 Квіт 2024 08:00 |
Останні зміни: | 26 Лист 2024 06:19 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13068 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |