Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ФАХІВЦІВ ТОРГІВЕЛЬНОЇЇ СФЕРИ

Тадеєв Г. та Березюк Т.П. (2023) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ФАХІВЦІВ ТОРГІВЕЛЬНОЇЇ СФЕРИ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.8). с. 73-75.

[img]
Перегляд
Текст
Тадеєв Г., Безлюдна В.І..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Психологічні складові комунікативної взаємодії можуть значно впливати на якість обслуговування клієнтів, їхнє задоволення від покупок та вірогідність повторних запитів. Тому дослідження психологічних особливостей комунікативної культури фахівців торговельної сфери є актуальним та важливим для розуміння та покращення практик у сфері торгівлі. Мета дослідження - аналіз психологічних аспектів комунікації у фахівців торговельної галузі з метою визначення основних складових, що впливають на якість і ефективність досліджуваного явища в даному професійному контексті.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Тадеєєв Г. Психологічні особливості комунікативної культури фахівців торговельної сфери / Г. Тадеєв; наук. кер. Т.П. Березюк // Студентський дайджест: зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2023. - Вип. 8. - С. 73-75.
Ключові слова: підготовка спеціалістів, торгівельна сфера, комунікативна культура, внутрішня комунікація в організаціях.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 16 Квіт 2024 08:00
Останні зміни: 26 Лист 2024 06:19
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13068

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу