Сорочинська Т.А. та Сорочинська О.В. (2022) НОВИЙ ТИП ЛІДЕРСТВА В ОСВІТІ. ACTUAL PROBLEMS OF PRACTICE AND SCIENCE AND METHODS OF THEIR SOLUTION, 2022. с. 450-451.
|
Текст
Сорочинська Т.А., Сорочинська О.В..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
Аналіз світових тенденцій в освітній сфері засвідчує зростання вимог до освітнього лідера сучасності, до його педагогічного професіоналізму й індивідуальних характеристик, так як освітянин – це основний провідник, реалізатор креативних ідей, впроваджувач якісно нової системи освіти. Новий освітній лідер – це авторитетна суспільна особистість, яка є відкритою до діалогу і творення культури шляхом діалогічного спілкування, обміну смислами культурного саморозвитку. Це людина, яка не тільки володіє системою знань, що є адекватною в науковій картині світу, але й власною системою цінностей, самостійністю у думках та вчинках.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сорочинська Т.А. Новий тип лідерства в освіті / Т.А. Сорочинська, О.В. Сорочинська // ACTUAL PROBLEMS OF PRACTICE AND SCIENCE AND METHODS OF THEIR SOLUTION : Abstracts of ІV International Scientific and Practical Conference. - Milan, Italy, 2022. - Р. 450-451. |
Ключові слова: | освіта, інноваційний інтелект, освітній лідер. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 12 Окремі проблеми та категорії філософії 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 19 Квіт 2024 09:50 |
Останні зміни: | 19 Квіт 2024 09:50 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13141 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |