Сорочинська Т.А. and Сорочинська О.В. (2022) НОВИЙ ТИП ЛІДЕРСТВА В ОСВІТІ. ACTUAL PROBLEMS OF PRACTICE AND SCIENCE AND METHODS OF THEIR SOLUTION, 2022. pp. 450-451.
|
Text
Сорочинська Т.А., Сорочинська О.В..pdf Download (5MB) | Preview |
Abstract
Аналіз світових тенденцій в освітній сфері засвідчує зростання вимог до освітнього лідера сучасності, до його педагогічного професіоналізму й індивідуальних характеристик, так як освітянин – це основний провідник, реалізатор креативних ідей, впроваджувач якісно нової системи освіти. Новий освітній лідер – це авторитетна суспільна особистість, яка є відкритою до діалогу і творення культури шляхом діалогічного спілкування, обміну смислами культурного саморозвитку. Це людина, яка не тільки володіє системою знань, що є адекватною в науковій картині світу, але й власною системою цінностей, самостійністю у думках та вчинках.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Сорочинська Т.А. Новий тип лідерства в освіті / Т.А. Сорочинська, О.В. Сорочинська // ACTUAL PROBLEMS OF PRACTICE AND SCIENCE AND METHODS OF THEIR SOLUTION : Abstracts of ІV International Scientific and Practical Conference. - Milan, Italy, 2022. - Р. 450-451. |
Uncontrolled Keywords: | освіта, інноваційний інтелект, освітній лідер. |
Subjects: | 1 Філософія. Психологія > 12 Окремі проблеми та категорії філософії 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Divisions: | Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра філософії |
Depositing User: | Unnamed user with username Marchuk |
Date Deposited: | 19 Apr 2024 09:50 |
Last Modified: | 19 Apr 2024 09:50 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13141 |
Actions (login required)
View Item |