Кондрачук Д.Р. (2023) МУЗИЧНО-ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО МУЗИКУВАННЯ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 10. pp. 145-153.
|
Text
Кондрачук Д.Р..pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто та визначено зміст і значення інструментального музикування в закладах дошкільної освіти. Визначено, що залучення дітей до гри на музичних інструментах доцільно реалізувати у процесуальній тріаді: пізнання музичного інструменту та його звучання, відточення виконавських умінь і навичок у репродуктивних формах роботи та імпровізація на основі набутого слухацько-виконавського досвіду.
The article examines and defines the meaning of the concept of "instrumental music making". It was determined that the involvement of children in playing musical instruments should be implemented in the procedural triad: knowledge of
a musical instrument and its sound, practical assimilation of performing skills in reproductive forms of work and improvisation based on acquired listening and performing experience.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Кондрачук Д. Р. Музично-творчий розвиток дошкільників засобами інструментального музикування / Д. Р. Кондрачук // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. – Рівне, 2023. – Вип. 10. – С. 145-153. |
Uncontrolled Keywords: | інструментальне музикування, творчий розвиток, музичні інструменти, дошкільники, музичні здібності; instrumental music making, creative development, musical instruments, preschoolers, musical abilities |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика > 785 Інструментальна музика. Симфонічна музика. Музика для оркестрів. Музика для ансамблів |
Divisions: | Інститут мистецтв > Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання |
Depositing User: | Богдана Печончик |
Date Deposited: | 22 Apr 2024 12:28 |
Last Modified: | 22 Apr 2024 12:28 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13161 |
Actions (login required)
View Item |