Борейчук І.О. та Свінтозельська І.В. (2014) ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ЯК КОМПОНЕНТ РЕГУЛЯЦІЇ ВЗАЄМИН МІЖ УЧНЯМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 28-31.
|
Текст
Борейчук І.О., Свінтозельська І.В..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядаються питання формування мiжособистiсних відносин мiж учнями з позицiї впливу на них шкільного середовища. Аналізується психолого-педагогiчна та соцiальна значущiсть проблеми формування умінь вчителя впливати на суть спілкування, налагоджувати взаємостосунки старшокласників та її недостатня розробленість.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Борейчук І.О. Психологічна готовність вчителя як компонент регуляції взаємин між учнями / І.О.Борейчук, І.В.Свінтозельська // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна, С.Д.Максименко та ін. – Рівне, 2014. – Вип. 3. – С. 28-31. |
Ключові слова: | особистість, педагогічне спілкування, компетентність, професійні якості |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 29 Жов 2020 13:13 |
Останні зміни: | 30 Жов 2020 12:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1320 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |