Димченко С.С. (2023) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ СТУДЕНТІВ-БАЯНІСТІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ТЕКСТОЛОГІЧНИХ ЗАСОБІВ МУЗИЧНОЇ ВИРАЗНОСТІ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 2. с. 10-16.
Текст
Димченко С.С..pdf Завантажити (3MB) |
Анотація
У статті розглянуто методичні та теоретичні питання, які продовжують дослідження різних аспектів розвитку баянної вітчизняної музики, питання ретельного вивчення художніх особливостей і стильових рис професійних творів для баяна, які визначаються в сучасному музикознавстві як відправні опуси у процесі професіоналізації й академізації галузі виконавського мистецтва. На основі аналізу фундаментальних робіт відомих учених-музикознавців і педагогів-музикантів сформульовані питання про специфічні особливості виконання текстологічних засобів музичної виразності (сучасних прийомів гри міхом), що є важливим критерієм визнання рівня музичної зрілості виконавця, його професійної майстерності, а також рівня його сформованості як майбутнього викладача фахових дисциплін. У результаті проведеного дослідження шляхом аналізу сучасної наукової, монографічної літератури здійснено спробу вивчити та розкрити специфічні особливості виконання на баяні сучасних прийомів міхової гри: тремоло. Проаналізовано чинники, що стимулювали та засвідчили новий етап у розвитку виконавської майстерності баяніста.
The article is devoted to the review and systematization of the most common fur playing techniques, common in modern button accordions art. We consider the specifics of their execution, are examples of art embodiment of these techniques on samples of music. Proposed classification fur bellows techniques in accordance with the basic types and varieties. Bellows shake – taking game using periodic changes bellows on one sound or tune that runs multi-directional movements bellows in a slow, moderate or fast pace. Traditionally, the reception bellows tremolo is performed by the movement of the left half a length, i.e. the left hand. Although in recent years increasingly using technology tremolando and right hand. This technique is offered in the episodes with long-term bellows tremolo for the purpose of reasonable distribution of muscular work required for its execution, between both hands.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Димченко С. С. Формування професійних якостей студентів-баяністів із використанням текстологічних засобів музичної виразності / С. С. Димченко // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. - Одеса, 2023. - Вип. 2. - С. 10-16. |
Ключові слова: | міхові прийоми гри, тремоло міхом, баянне виконавство, баянна музика, українські композитори; bellows techniques of playing, bellows shake button accordions performance, button accordions music, Ukrainian composers |
Тематика (за УДК): | 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика |
Підрозділи: | Інститут мистецтв > Кафедра народних інструментів |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 17 Трав 2024 06:51 |
Останні зміни: | 22 Черв 2024 06:21 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13342 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |