Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИХОВАННЯ ПОЧАТКІВЦЯ-АКОМПАНІАТОРА У КЛАСІ ФОРТЕПІАНО

Крижановська Т.І. та Маєвська О.В. (2023) ВИХОВАННЯ ПОЧАТКІВЦЯ-АКОМПАНІАТОРА У КЛАСІ ФОРТЕПІАНО. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 2. с. 22-27.

[img] Текст
Крижановська Т.І., Маєвська О.В..pdf

Завантажити (2MB)

Анотація

У статті розглянуто методичні підходи, що сприяють формуванню початкових акомпаніаторських навичок учнів класу фортепіано дитячої музичної школи. Автори доводять актуальність проблеми, посилаючись на Концепцію сучасної мистецької школи та Положення про мистецьку школу тощо. Уточнено: мистецька (музична) школа передбачає набуття здобувачами спеціальних мистецьких виконавських компетентностей у процесі активної мистецької діяльності. Акцентовано таке: сучасна музична школа має бути середовищем творчого розвитку особистості. Педагогічно ефективним для досягнення зазначеної мети є включення учня з перших днів навчання у творчі практики. Серед них важливе місце повинне посісти створення та виконання музичного супроводу. Автори статті досліджують зміст та структуру поняття «акомпаніаторські навички». Для цього ними проаналізований історичний аспект проблеми. Зміст акомпаніаторської діяльності вивчається шляхом ретроспективного аналізу. Останній пояснює особливості зародження й еволюції зазначеного виду музикування.
The article discusses methodological approaches that contribute to the formation of initial accompaniment skills of piano students of a children’s music school. The authors prove the relevance of the problem by referring to the Concept of a Modern Art School and the Regulations on Art Schools, etc. It is clarified that an art (music) school involves the acquisition of special artistic performance competencies by students in the process of active artistic activity. The following is emphasized: a modern music school should be an environment of creative development of the individual. To achieve this goal, it is pedagogically effective to involve students in creative practices from the first days of study. Among them, the creation and performance of musical accompaniment should take an important place.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Крижановська Т. І. Виховання початківця-акомпаніатора у класі фортепіано / Т. І. Крижановська, О. В. Маєвська // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. - Одеса, 2023. - Вип. 2. - С. 22-27.
Ключові слова: акомпаніатор, акомпанемент, початкові акомпаніаторські навички, учень-піаніст; accompanist, accompaniment, initial accompaniment skills, piano student
Тематика (за УДК): 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика
Підрозділи: Інститут мистецтв > Кафедра історії, теорії музики та методики музичного виховання
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 17 Трав 2024 07:39
Останні зміни: 22 Черв 2024 06:23
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13346

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу