Крижановська Т.І. and Маєвська О.В. (2023) ВИХОВАННЯ ПОЧАТКІВЦЯ-АКОМПАНІАТОРА У КЛАСІ ФОРТЕПІАНО. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 2. pp. 22-27.
|
Text
Крижановська Т.І., Маєвська О.В..pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто методичні підходи, що сприяють формуванню початкових акомпаніаторських навичок учнів класу фортепіано дитячої музичної школи. Автори доводять актуальність проблеми, посилаючись на Концепцію сучасної мистецької школи та Положення про мистецьку школу тощо. Уточнено: мистецька (музична) школа передбачає набуття здобувачами спеціальних мистецьких виконавських компетентностей у процесі активної мистецької діяльності. Акцентовано таке: сучасна музична школа має бути середовищем творчого розвитку особистості. Педагогічно ефективним для досягнення зазначеної мети є включення учня з перших днів навчання у творчі практики. Серед них важливе місце повинне посісти створення та виконання музичного супроводу. Автори статті досліджують зміст та структуру поняття «акомпаніаторські навички». Для цього ними проаналізований історичний аспект проблеми. Зміст акомпаніаторської діяльності вивчається шляхом ретроспективного аналізу. Останній пояснює особливості зародження й еволюції зазначеного виду музикування.
The article discusses methodological approaches that contribute to the formation of initial accompaniment skills of piano students of a children’s music school. The authors prove the relevance of the problem by referring to the Concept of a Modern Art School and the Regulations on Art Schools, etc. It is clarified that an art (music) school involves the acquisition of special artistic performance competencies by students in the process of active artistic activity. The following is emphasized: a modern music school should be an environment of creative development of the individual. To achieve this goal, it is pedagogically effective to involve students in creative practices from the first days of study. Among them, the creation and performance of musical accompaniment should take an important place.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Крижановська Т. І. Виховання початківця-акомпаніатора у класі фортепіано / Т. І. Крижановська, О. В. Маєвська // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. - Одеса, 2023. - Вип. 2. - С. 22-27. |
Uncontrolled Keywords: | акомпаніатор, акомпанемент, початкові акомпаніаторські навички, учень-піаніст; accompanist, accompaniment, initial accompaniment skills, piano student |
Subjects: | 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика |
Divisions: | Факультет музичного мистецтва > Кафедра музикознавства, фольклору та музичної освіти |
Depositing User: | Богдана Печончик |
Date Deposited: | 17 May 2024 07:39 |
Last Modified: | 22 Jun 2024 06:23 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13346 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |