Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СУЧАСНІ ВЕКТОРИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ДИРИГЕНТА ОРКЕСТРОВОГО КОЛЕКТИВУ

Сверлюк Я.В. (2023) СУЧАСНІ ВЕКТОРИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ДИРИГЕНТА ОРКЕСТРОВОГО КОЛЕКТИВУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 2. с. 51-56.

[img] Текст
Сверлюк Я.В..pdf

Завантажити (2MB)

Анотація

У пропонованій статті висвітлено сучасні методологічні підходи поняття, що сприяють активізації процесу професійної підготовки диригента оркестрового колективу з урахуванням сучасних потреб. Обґрунтовано динаміку становлення зазначеного особистісного утворення через самопізнання та самооцінювання до творчої реалізації індивідуальних стратегій набуття професійного досвіду в диригентсько-оркестровій діяльності. Значна увага приділена розкриттю проблем, що впливають на формування особистісної структури майбутнього диригента оркестру. Спираючись на провідні наукові положення теорії особистості, значна увага в роботі приділена людиноцентристській науковій парадигмі, яка уособлює фундаментальний методологічний напрям. Вона представлена гуманістичним, особистісно орієнтованим, антропологічним і культурологічним підходами, які мають значні пояснювально-дослідницькі можливості для вивчення професійної діяльності диригента оркестрового колективу та його формування як професіонала у процесі підготовки у вищих мистецьких навчальних закладах.
The article covers the modern methodological approaches that enhance the activation process of the professional training of an orchestral conductor with due allowance to the modern demands. It is stated that the professional training of an orchestral conductor in the art higher educational establishments is traditionally focused on the educational and creative tasks performance first of all. Such tradition exists due to the fact that it has been always believed that a conductor who is proficient in conducting and has proper musical and theoretical knowledge will be able to solve art problems among the group. This activity is regarded as an art activity with independence, individual style of art problems solving, with the proper way of the stated goal realization from one hand (conducing and orchestral activities) and as an activity that is a part of social relationships that are subject to laws and regulations from another hand. So we regard the professional training of a conductor from the personal sense perspective that necessitates to the necessity of the analyzing of student’s consciousness and self-consciousness.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сверлюк Я. В. Сучасні вектори професійної підготовки диригента оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості : зб. наук. пр. - Одеса, 2023. - Вип. 2. - С. 51-56.
Ключові слова: професійна підготовка, диригент, навчально-виховний процес, оркестровий колектив; professional training, conductor, educational process, orchestra
Тематика (за УДК): 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика
Підрозділи: Інститут мистецтв > Кафедра духових та ударних інструментів
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 21 Трав 2024 11:28
Останні зміни: 22 Черв 2024 06:28
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13401

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу