Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗМІСТОВА МОДЕЛЬ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ

Галатюк М.Ю. (2011) ЗМІСТОВА МОДЕЛЬ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2011: Вип. 17. с. 81-84.

[img] Текст
ЗМІСТОВА МОДЕЛЬ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ.pdf

Завантажити (231kB)

Анотація

У статті розкрито дидактичний зміст навчально-пізнавальної компетентності. Виділені та описані компоненти, що складають структуру навчально-пізнавальної компетентності як системи.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Галатюк М. Ю. Змістова модель навчально-пізнавальної компетентності у процесі вивчення природничих предметів / М. Ю. Галатюк // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. - 2011. - Вип. 17. - С. 81-84.
Ключові слова: компетентнісний підхід, навчально-пізнавальна компетентність, компонент, навчально-пізнавальна діяльність
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 06 Черв 2024 07:45
Останні зміни: 06 Черв 2024 07:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13559

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу