Галатюк М.Ю. (2011) ЗМІСТОВА МОДЕЛЬ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2011: Вип. 17. с. 81-84.
Текст
ЗМІСТОВА МОДЕЛЬ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ.pdf Завантажити (231kB) |
Анотація
У статті розкрито дидактичний зміст навчально-пізнавальної компетентності. Виділені та описані компоненти, що складають структуру навчально-пізнавальної компетентності як системи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Галатюк М. Ю. Змістова модель навчально-пізнавальної компетентності у процесі вивчення природничих предметів / М. Ю. Галатюк // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. - 2011. - Вип. 17. - С. 81-84. |
Ключові слова: | компетентнісний підхід, навчально-пізнавальна компетентність, компонент, навчально-пізнавальна діяльність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 06 Черв 2024 07:45 |
Останні зміни: | 06 Черв 2024 07:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13559 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |