ЗМІСТОВА МОДЕЛЬ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ

Галатюк М.Ю. (2011) ЗМІСТОВА МОДЕЛЬ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2011: Вип. 17. pp. 81-84.

[img]
Preview
Text
ЗМІСТОВА МОДЕЛЬ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ.pdf

Download (231kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито дидактичний зміст навчально-пізнавальної компетентності. Виділені та описані компоненти, що складають структуру навчально-пізнавальної компетентності як системи.

Item Type: Article
Additional Information: Галатюк М. Ю. Змістова модель навчально-пізнавальної компетентності у процесі вивчення природничих предметів / М. Ю. Галатюк // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. - 2011. - Вип. 17. - С. 81-84.
Uncontrolled Keywords: компетентнісний підхід, навчально-пізнавальна компетентність, компонент, навчально-пізнавальна діяльність
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Divisions: Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Depositing User: Богдана Печончик
Date Deposited: 06 Jun 2024 07:45
Last Modified: 06 Jun 2024 07:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13559

Actions (login required)

View Item View Item