Галатюк Ю.М. та Галатюк Т.Ю. та Галатюк М.Ю. (2019) ПРОЕКТУВАННЯ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ФІЗИКИ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ. Фізико-математична освіта, 2019: Вип.3(21). с. 32-38.
Текст
ПРОЕКТУВАННЯ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ФІЗИКИ.pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
Процес навчання фізики в сучасній школі спрямований на розвиток ключових компетентностей учнів з метою їхньої успішної соціальної адаптації у майбутньому. У цьому контексті важливим є формування методологічної культури учня як динамічної інтегральної якості, яка відображає здатність успішно організовувати і здійснювати навчально-пізнавальну діяльність. Методологічна культура є засобом і продуктом навчальної діяльності. Тому актуальною є проблема системного залучення учнів до творчої навчальної діяльності, яка є повноцінним механізмом формування методологічної культури як цілісності. Творча навчальна діяльність є об’єктом педагогічного моделювання (проектування). Особливостям і засобам педагогічного проектування творчої навчальної діяльності у навчанні фізики присвячена дана стаття.
The process of teaching physics in the modern school is aimed at developing the key competences of the students with the purpose of their successful social adaptation in the future. In this context, it is important to shape the student's methodological culture as a dynamic integral quality that reflects the ability to successful organization and to carry out educational and cognitive activities. Methodological culture is a means and product of educational activity. Therefore, the problem is the systematic involvement of students in creative learning activities, which is a full-fledged mechanism for forming a methodological culture as a whole. Creative learning activity is the object of pedagogical modeling (design). This article is devoted to the peculiarities and means of pedagogical designing of creative educational activity in teaching physics.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Галатюк Ю. М. Проектування творчої навчальної діяльності з фізики у контексті формування методологічної культури учнів / Ю. М. Галатюк, Т. Ю. Галатюк, М. Ю. Галатюк // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 3(21). - С. 32-38. |
Ключові слова: | навчання фізики, творча навчальна діяльність, педагогічне проектування, методологічна культура; physics training, creative educational activity, pedagogical design, methodological culture |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи Фізико-технологічний факультет > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 07 Черв 2024 06:24 |
Останні зміни: | 07 Черв 2024 06:24 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13575 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |