Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ

Галатюк М.Ю. та Галатюк Ю.М. (2010) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ. Наукові записки, 2010: Вип. 90. с. 56-59.

[img] Текст
ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ.pdf

Завантажити (448kB)

Анотація

В статті обґрунтовується актуальність компетентнісного підходу в розвитку і реформуванні природничої освіти. Здійснюється порівняльний аналіз ключових понять компетентність і компетенція.
In the article substantiates the relevance of competences in the development and reforming of natural education. Carried out a comparative analysis of the key concepts of competence and expertise.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Галатюк М. Проблема формування навчально-пізнавальної компетентності школярів у контексті реформування та вдосконалення природничої освіти / М. Галатюк, Ю. Галатюк // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград, 2010. - Вип. 90. - С. 56-59.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Фізико-технологічний факультет > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 07 Черв 2024 07:00
Останні зміни: 07 Черв 2024 07:00
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13577

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу