Малафіїк І.В. (2014) СИСТЕМА “УЧІННЯ, ЯК СПЕЦИФІЧНИЙ ВИД ПІЗНАННЯ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014: Вип.10(53). с. 81-86.
Текст
СИСТЕМА “УЧІННЯ, ЯК СПЕЦИФІЧНИЙ ВИД ПІЗНАННЯ”.pdf Завантажити (244kB) |
Анотація
У статті розглядається застосування системного підходу у формі системно-змістової декомпозиції знань щодо діяльності учня, яке дає можливість розкрити багато таких сторін цієї діяльності, які не можна було б виявити при застосуванні інших методів.
The article deals with a systematic approach in the form of system-semantic knowledge of decomposition of the student, which makes it possible to reveal the many sides of this activity, which could not be detected with other method.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Малафіїк І. В. Система “учіння, як специфічний вид пізнання” / І. В. Малафіїк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. РДГУ. - Рівне, 2014. - Вип. 10(53). - С. 81-86. |
Ключові слова: | учіння, діяльність, система, системний підхід, декомпозиція; learning, activity, system, system approach, decomposition |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 08 Черв 2024 08:57 |
Останні зміни: | 08 Черв 2024 08:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13601 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |