Кулаков Р.С. (2014) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ САМООЦІНКИ ТА РІВНЯ ДОМАГАНЬ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 83-87.
|
Текст
Кулаков Р.С..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті з позицій сучасних теоретико-прикладних наукових досліджень висвітлюється проблема становлення самооцінки і рівня домагань як психологічних детермінант професійного самовизначення особистості в ранньому юнацькому віці. Наводиться аналіз структурних, функціональних та індивідуально-типових взаємозв’язків між розвитком самооцінки, рівнем домагань та мотивацією досягнення на етапі професійного становлення особистості старшокласників. Визначено головні складові готовності особистості до професійного самовизначення у період ранньої юності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кулаков Р.С. Психологічний аналіз самооцінки та рівня домагань у структурі професійного самовизначення старшокласників / Р.С.Кулаков // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна, С.Д.Максименко та ін. – Рівне, 2014. – Вип. 3. – С. 83-87. |
Ключові слова: | самооцінка, рівень домагань, рання юність, професійне самовизначення, професійне становлення |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 02 Лист 2020 08:50 |
Останні зміни: | 02 Лист 2020 08:50 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1374 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |