Малафіїк І.В. та Остапчук М.В. (2006) СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2006: Вип. 12. с. 49-53.
Текст
СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ.pdf Завантажити (242kB) |
Анотація
У статті розглянуто вимоги до організації змісту навчання, який представлено у підручнику фізики. Для формування системності знань будова змісту повинна бути трирівнева. На прикладах матеріалу 9-кл. показано трансформацію стратегій навчання.
In the article requirements are considered to organization of maintenance of studies, which is presented in the textbook of physics. For forming of the system of knowledge’s a structure of maintenance must be three-level. On the examples of material of 9-kl. transformation of strategies of studies is rotined.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Малафіїк І. В. Системний підхід до шкільного підручника фізики / І. В. Малафіїк, М. В. Остапчук // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. - 2006. - Вип. 12. - С. 49-53. |
Ключові слова: | система, зміст навчання, стратегія навчання; system, maintenance of studies, strategy of studies |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 22 Черв 2024 06:45 |
Останні зміни: | 22 Черв 2024 06:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13799 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |