Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ

Малафіїк І.В. та Остапчук М.В. (2006) СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2006: Вип. 12. с. 49-53.

[img] Текст
СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ.pdf

Завантажити (242kB)

Анотація

У статті розглянуто вимоги до організації змісту навчання, який представлено у підручнику фізики. Для формування системності знань будова змісту повинна бути трирівнева. На прикладах матеріалу 9-кл. показано трансформацію страте­гій навчання.
In the article requirements are considered to organization of maintenance of studies, which is presented in the textbook of physics. For forming of the system of knowledge’s a structure of maintenance must be three-level. On the examples of material of 9-kl. transformation of strategies of studies is rotined.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Малафіїк І. В. Системний підхід до шкільного підручника фізики / І. В. Малафіїк, М. В. Остапчук // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. - 2006. - Вип. 12. - С. 49-53.
Ключові слова: система, зміст навчання, стратегія навчання; system, maintenance of studies, strategy of studies
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 22 Черв 2024 06:45
Останні зміни: 22 Черв 2024 06:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13799

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу