СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ

Малафіїк І.В. and Остапчук М.В. (2006) СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2006: Вип. 12. pp. 49-53.

[img]
Preview
Text
СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ.pdf

Download (242kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто вимоги до організації змісту навчання, який представлено у підручнику фізики. Для формування системності знань будова змісту повинна бути трирівнева. На прикладах матеріалу 9-кл. показано трансформацію страте­гій навчання.
In the article requirements are considered to organization of maintenance of studies, which is presented in the textbook of physics. For forming of the system of knowledge’s a structure of maintenance must be three-level. On the examples of material of 9-kl. transformation of strategies of studies is rotined.

Item Type: Article
Additional Information: Малафіїк І. В. Системний підхід до шкільного підручника фізики / І. В. Малафіїк, М. В. Остапчук // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. - 2006. - Вип. 12. - С. 49-53.
Uncontrolled Keywords: система, зміст навчання, стратегія навчання; system, maintenance of studies, strategy of studies
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Divisions: Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Depositing User: Богдана Печончик
Date Deposited: 22 Jun 2024 06:45
Last Modified: 22 Jun 2024 06:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13799

Actions (login required)

View Item View Item