Малафіїк І.В. and Остапчук М.В. (2006) СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2006: Вип. 12. pp. 49-53.
|
Text
СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ.pdf Download (242kB) | Preview |
Abstract
У статті розглянуто вимоги до організації змісту навчання, який представлено у підручнику фізики. Для формування системності знань будова змісту повинна бути трирівнева. На прикладах матеріалу 9-кл. показано трансформацію стратегій навчання.
In the article requirements are considered to organization of maintenance of studies, which is presented in the textbook of physics. For forming of the system of knowledge’s a structure of maintenance must be three-level. On the examples of material of 9-kl. transformation of strategies of studies is rotined.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Малафіїк І. В. Системний підхід до шкільного підручника фізики / І. В. Малафіїк, М. В. Остапчук // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. - 2006. - Вип. 12. - С. 49-53. |
Uncontrolled Keywords: | система, зміст навчання, стратегія навчання; system, maintenance of studies, strategy of studies |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Divisions: | Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Depositing User: | Богдана Печончик |
Date Deposited: | 22 Jun 2024 06:45 |
Last Modified: | 22 Jun 2024 06:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13799 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |