Остапчук М.В. (2005) РОЗГЛЯД ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ КРІЗЬ ПРИЗМУ ДИДАКТИЧНОЇ СИСТЕМИ. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2005: Вип. 11. с. 57-60.
Текст
РОЗГЛЯД ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ КРІЗЬ ПРИЗМУ ДИДАКТИЧНОЇ СИСТЕМИ.pdf Завантажити (125kB) |
Анотація
У статті розглянуто проблемне навчання як дидактичну систему. Визначено і проаналізовано функціонально-морфологічні компоненти системи. Дане навчання зорієнтоване не на інформативну, а на розвивальну функцію особистості. Такий підхід формулює цілісне бачення учнями методу наукового пізнання.
The article deals with the educational problem as system. Junction-morphological components system ore determined and analyzed. This education is directed not at informative but at developed function of personality, such approach formulates pupils entire perception of method of scientific cognition.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Остапчук М. В. Розгляд проблемного навчання фізики крізь призму дидактичної системи / М. В. Остапчук // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. - 2005. - Вип. 11. - С. 57-60. |
Ключові слова: | проблемне навчання фізики, дидактична система, розливальна функція особистості, метод наукового пізнання; problem studies of physics, didactic sysmethod, developing function of personality, method of scientific cognition |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 22 Черв 2024 06:58 |
Останні зміни: | 22 Черв 2024 06:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13800 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |