Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯМ У МАРКЕТИНГУ ІТ-СТАРТАПІВ

Андрощук М.О. та Дейнега О.В. (2024) УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯМ У МАРКЕТИНГУ ІТ-СТАРТАПІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 173-176.

[img] Текст
Андрощук М.О., Дейнега О.В..pdf

Завантажити (3MB)

Анотація

У сучасних реаліях ринку стартап-екосистем поєднання надійних методів бізнес-моделювання із продуманими маркетинговими стратегіями стає ключовим фактором успіху, особливо у швидкозростаючій сфері ІТ-стартапів.Незважаючи на поширення кращих світових практик бізнес-моделювання у підприємницькому середовищі, реальність залишається незмінною: 90% стартапів так і не досягають сталого зростання, насамперед через брак спеціалізованих знань в організації проектів та стратегічному плануванні.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Андрощук М.О. Управаління бізнес-моделюванням у маркетингу ІТ-сатрапів / М.О. Андрощук, О.В. Дейнега // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 лют. 2024 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2024. – С. 173-176.
Ключові слова: бізнес-моделювання, ІТ-сатрапи, маркетинг.
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 02 Лип 2024 10:26
Останні зміни: 02 Лип 2024 10:26
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13864

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу