Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ІНФЛЮЕНС- МАРКЕТИНГУ В СЕРЕДОВИЩІ ПОКОЛІННЯ Z ТА МІЛЕНІАЛІВ

Стрільчук Р.М. та Хомич С.В. та Якубовська Н.В. (2024) ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ІНФЛЮЕНС- МАРКЕТИНГУ В СЕРЕДОВИЩІ ПОКОЛІННЯ Z ТА МІЛЕНІАЛІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 221-223.

[img] Текст
Стрільчук Р.М., Хомич С.В., Якубовська Н.В..pdf

Завантажити (3MB)

Анотація

В публікації розглядаються особливості інфлюенс-маркетингу щодо покоління Z та міленіалів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Стрільчук Р.М. Тенденції та особливості сприйняття інфлюенс-маркетингу в середовищі покоління Z та міленіалів / Р.М. Стрільчук, С.В. Хомич, Н.В. Якубовська // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 лют. 2024 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2024. – С. 221-223.
Ключові слова: інфлюенс-маркетинг, середовище економічне, покоління Z, міленіали.
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент > 005.7 Організаційний менеджмент (ОМ)
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 04 Лип 2024 06:53
Останні зміни: 04 Лип 2024 06:53
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13873

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу