Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІНСТРУМЕНТИ ОБЛІКУ У АФІЛІЙОВАНОМУ МАРКЕТИНГУ

Юхименко-Назарук І.А. (2024) ІНСТРУМЕНТИ ОБЛІКУ У АФІЛІЙОВАНОМУ МАРКЕТИНГУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 231-234.

[img] Текст
Юхименко -Назарук І.А..pdf

Завантажити (3MB)

Анотація

Афілійований маркетинг – це стратегія маркетингу, при якій компанія співпрацює з іншими організаціями або особами (афілійованими партнерами) для просування своїх товарів або послуг. Управління обліком у сфері афілійованого маркетингу є важливим для визначення ефективності партнерських програм і визначення найбільш прибуткових стратегій. В дослідженні розглянуто основні інструменти обліку, що використовуються у практиці афілійованого маркетингу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Юхименко-Назарук І.А. Інструменти обліку у афілійованому маркетингу / І.А. Юхименко-Назарук // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 лют. 2024 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2024. – С. 231-234.
Ключові слова: афілійований маркетинг, стратегія маркетингу, управління обліком,
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 04 Лип 2024 07:52
Останні зміни: 04 Лип 2024 07:52
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13877

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу