ІНСТРУМЕНТИ ОБЛІКУ У АФІЛІЙОВАНОМУ МАРКЕТИНГУ

Юхименко-Назарук І.А. (2024) ІНСТРУМЕНТИ ОБЛІКУ У АФІЛІЙОВАНОМУ МАРКЕТИНГУ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. pp. 231-234.

[img]
Preview
Text
Юхименко -Назарук І.А..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Афілійований маркетинг – це стратегія маркетингу, при якій компанія співпрацює з іншими організаціями або особами (афілійованими партнерами) для просування своїх товарів або послуг. Управління обліком у сфері афілійованого маркетингу є важливим для визначення ефективності партнерських програм і визначення найбільш прибуткових стратегій. В дослідженні розглянуто основні інструменти обліку, що використовуються у практиці афілійованого маркетингу.

Item Type: Article
Additional Information: Юхименко-Назарук І.А. Інструменти обліку у афілійованому маркетингу / І.А. Юхименко-Назарук // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 лют. 2024 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2024. – С. 231-234.
Uncontrolled Keywords: афілійований маркетинг, стратегія маркетингу, управління обліком,
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 04 Jul 2024 07:52
Last Modified: 04 Jul 2024 07:52
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13877

Actions (login required)

View Item View Item