Баліка Л.М. (2017) СПІВВІДНОСНІСТЬ ПОНЯТЬ «ЗМІСТ» І «ФОРМА» ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ. Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень, 2017. с. 25-26.
Текст
Баліка Л.М..pdf Завантажити (3MB) |
Анотація
Сьогодні в Україні відбувається процес інтегрування до європейського освітнього простору, який зумовлює потребу підготовки кваліфікованих і конкурентоспроможних фахівців, готових не лише сприймати та опрацьовувати інформацію, а й самостійно опановувати необхідні знання. Пріоритетним завданням сучасної школи та шкільної бібліотеки вважаємо діяльність, спрямовану на формування в учнів інтересу до читання. Тому доцільно переосмислити поняття «зміст» і «форми» роботи шкільних бібліотек в історико-педагогічному аспекті щодо розвитку інтересу до читання в учнів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Баліка Л.М. Співвідносність понять "зміст" і "форма" діяльності шкільних бібліотек в історико-педагогічній ретроспективі / Л.М.Баліка // Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень : зб. матеріалів наук.-методолог. семінару / ДНПБ України ім.В.О.Сухомлинського. – Київ, 2017. - С. 25-26. |
Ключові слова: | шкільна бібліотека, поняття зміст, поняття форма |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 05 Лип 2024 07:10 |
Останні зміни: | 05 Лип 2024 07:10 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13892 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |