Баліка Л.М. (2023) ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ ВИМОГ ТА РЕКОМЕНДАЦІЙ. Соціальна робота та соціальна освіта, 2023: Вип.1 (10). с. 145-151.
Текст
Баліка Людмила.pdf Завантажити (346kB) |
Анотація
У статті здійснено аналіз вимог й рекомендацій до створення освітнього простору Нової української школи. Наголошено, що освітній простір – це не лише навчальні програми, методи, засоби, а все, що оточує учнів, забезпечує створення ефективних умов для розвитку їхніх ключових компетентностей. Відзначено, що на державному рівні створення сучасного ефективного освітнього простору регламентується нормативно-правовою базою, зокрема Законами України, Наказами Міністерства освіти і науки України, Державними стандартами, нормами й правилами.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Баліка Л. Формування освітнього простору Нової української школи: аналіз існуючих вимог та рекомендацій / Л.Баліка // Соціальна робота та соціальна освіта. - 2023 .- Вип. 1 (10). - С. 145-151. |
Ключові слова: | Нова українська школа, формування, освітній простір, початкова школа, вимоги й рекомендації, шкільна будівля, класна кімната, облаштування, шкільні меблі |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 05 Лип 2024 07:48 |
Останні зміни: | 05 Лип 2024 07:48 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13895 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |