ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ ВИМОГ ТА РЕКОМЕНДАЦІЙ

Баліка Л.М. (2023) ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ ВИМОГ ТА РЕКОМЕНДАЦІЙ. Соціальна робота та соціальна освіта, 2023: Вип.1 (10). pp. 145-151.

[img] Text
Баліка Людмила.pdf

Download (346kB)

Abstract

У статті здійснено аналіз вимог й рекомендацій до створення освітнього простору Нової української школи. Наголошено, що освітній простір – це не лише навчальні програми, методи, засоби, а все, що оточує учнів, забезпечує створення ефективних умов для розвитку їхніх ключових компетентностей. Відзначено, що на державному рівні створення сучасного ефективного освітнього простору регламентується нормативно-правовою базою, зокрема Законами України, Наказами Міністерства освіти і науки України, Державними стандартами, нормами й правилами.

Item Type: Article
Additional Information: Баліка Л. Формування освітнього простору Нової української школи: аналіз існуючих вимог та рекомендацій / Л.Баліка // Соціальна робота та соціальна освіта. - 2023 .- Вип. 1 (10). - С. 145-151.
Uncontrolled Keywords: Нова українська школа, формування, освітній простір, початкова школа, вимоги й рекомендації, шкільна будівля, класна кімната, облаштування, шкільні меблі
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 05 Jul 2024 07:48
Last Modified: 05 Jul 2024 07:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13895

Actions (login required)

View Item View Item