Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2013) ПРОБЛЕМА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЙОГО СТРУКТУРИ. Психолого-педагогічні основи гуманізації, 2013 (Вип.2). с. 112-121.
Текст
Стаття - Михальчук Н. О., Івашкевич Е. З(1).pdf Завантажити (502kB) |
Анотація
Стаття присвячена дослідженню питань соціального інтелекту в структурі загального інтелекту особистості. На основі аналізу наукової літератури з’ясовано, що соціальний інтелект вміщує в себе біологічний та психометричний інтелект і формується в результаті розвитку загального інтелекту під впливом зовнішніх соціокультурних умов. Соціальний інтелект вміщує декларативні та оперативні (процедурні) знання, які індивід використовує в реальному житті для інтерпретації подій, складання планів та прогнозування як дій повсякденного життя, так і професійних ситуацій. Авторська концепція полягає у виявленні у соціальному інтелекті когнітивної, мнемічної та емпатійної підструктури.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Михальчук Н.О. Проблема соціального інтелекту особистості та його структури / Н.О. Михальчук, Е.З. Івашкевич // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. пр. / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 112-121. |
Ключові слова: | загальний інтелект, соціальний інтелект, біологічний інтелект, психометричний інтелект, когнітивна, мнемічна та емпатійна підструктури соціального інтелекту. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 09 Лип 2024 06:54 |
Останні зміни: | 09 Лип 2024 06:54 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13920 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |