Гринькова Н.М. та Шагай Н.І. (2020) ВИХОВАННЯ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ КОНЦЕПТИ. Нова українська школа: психологічні проблеми, 2020. с. 17-21.
Текст
Гринькова Н.М., Шагай Н.І..pdf Завантажити (5MB) |
Анотація
В умовах сьогодення надзвичайної актуальності набуває проблема організації оптимального освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами, яке уможливить створення належних умов для формування їхньої особистості, вихованості та готовності до активної життєдіяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гринькова Н.М. Виховання дитини з особливими освітніми потребами в умовах Нової української школи: теоретичні та практичні концепти / Н.М.Гринькова, Н.І.Шагай // Нова українська школа: психологічні проблеми : зб. тез наук. доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (Київ, 11 черв. 2020 р.) / за ред. С.Д.Максименка. - Київ, 2020. - С. 17-21. |
Ключові слова: | виховання дитини, Нова українська школа |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 11 Лип 2024 06:31 |
Останні зміни: | 11 Лип 2024 06:31 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13953 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |