ВИХОВАННЯ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ КОНЦЕПТИ

Гринькова Н.М. and Шагай Н.І. (2020) ВИХОВАННЯ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ КОНЦЕПТИ. Нова українська школа: психологічні проблеми, 2020. pp. 17-21.

[img] Text
Гринькова Н.М., Шагай Н.І..pdf

Download (5MB)

Abstract

В умовах сьогодення надзвичайної актуальності набуває проблема організації оптимального освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами, яке уможливить створення належних умов для формування їхньої особистості, вихованості та готовності до активної життєдіяльності.

Item Type: Article
Additional Information: Гринькова Н.М. Виховання дитини з особливими освітніми потребами в умовах Нової української школи: теоретичні та практичні концепти / Н.М.Гринькова, Н.І.Шагай // Нова українська школа: психологічні проблеми : зб. тез наук. доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (Київ, 11 черв. 2020 р.) / за ред. С.Д.Максименка. - Київ, 2020. - С. 17-21.
Uncontrolled Keywords: виховання дитини, Нова українська школа
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 11 Jul 2024 06:31
Last Modified: 11 Jul 2024 06:31
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13953

Actions (login required)

View Item View Item