Івашкевич Е.З. та Коваль І. (2020) PSYCHOLOGICAL PRINCIPLES OF ORGANIZATION OF THE DEDUCTIVE PROCESS AT THE ENGLISH LESSONS AT SECONDARY SCHULS. Проблеми сучасної психології, 2020 (Вип.50). с. 31-52.
Текст
Івашкевич Е., Коваль І..pdf Завантажити (958kB) |
Анотація
Мета статті – охарактеризувати фазовий характер навчальної діяльності в закладах середньої освіти, описати пізнавальну сферу особистості, яка має фундаментальне навантаження з точки зору побудови моделі світу, окреслити етапи логічного запам’ятовування, виокремити деякі маршрути пізнавального процесу за психологічними принципами організації дедуктивної моделі навчання, запропонувати психологічні принципи, що є основою впровадження дедуктивних моделей на уроках англійської мови в закладах середньої освіти.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ivashkevych Е. Psychological Principles of Organization of the Deductive Process at the English Lessons at Secondary Schools / Е. Ivashkevych, I. Koval // Проблеми сучасної психології : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 50. - С. 31-52. |
Ключові слова: | дедуктивний процес, дидактичні дії, пізнавальна сфера особистості, когнітивна мотивація, спілкування, створення проблемних ситуацій, форми і методи активного навчання. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 11 Лип 2024 07:15 |
Останні зміни: | 11 Лип 2024 07:15 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13958 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |