Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

PSYCHOLOGICAL PRINCIPLES OF ORGANIZATION OF THE DEDUCTIVE PROCESS AT THE ENGLISH LESSONS AT SECONDARY SCHULS

Івашкевич Е.З. та Коваль І. (2020) PSYCHOLOGICAL PRINCIPLES OF ORGANIZATION OF THE DEDUCTIVE PROCESS AT THE ENGLISH LESSONS AT SECONDARY SCHULS. Проблеми сучасної психології, 2020 (Вип.50). с. 31-52.

[img] Текст
Івашкевич Е., Коваль І..pdf

Завантажити (958kB)

Анотація

Мета статті – охарактеризувати фазовий характер навчальної діяльності в закладах середньої освіти, описати пізнавальну сферу особистості, яка має фундаментальне навантаження з точки зору побудови моделі світу, окреслити етапи логічного запам’ятовування, виокремити деякі маршрути пізнавального процесу за психологічними принципами організації дедуктивної моделі навчання, запропонувати психологічні принципи, що є основою впровадження дедуктивних моделей на уроках англійської мови в закладах середньої освіти.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ivashkevych Е. Psychological Principles of Organization of the Deductive Process at the English Lessons at Secondary Schools / Е. Ivashkevych, I. Koval // Проблеми сучасної психології : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 50. - С. 31-52.
Ключові слова: дедуктивний процес, дидактичні дії, пізнавальна сфера особистості, когнітивна мотивація, спілкування, створення проблемних ситуацій, форми і методи активного навчання.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 11 Лип 2024 07:15
Останні зміни: 11 Лип 2024 07:15
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13958

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу