Івашкевич Е.З. та Онуфрієва Л. (2019) THE AMPLIFICFTION OF THE ABILITIES OF SOCIAL INTELLIGENCE OF TEACHERS OF CONTEMPORARY SECONDARY SCHOOL. Проблеми сучасної психології, 2019 (Вип.43). с. 104-125.
Текст
Івашкевич Е., Онуфрієва Л..pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
У статті зазначено, що соціальний інтелект розглядається як здатність, що має певні особливості. Так, експлікація соціального інтелекту є можливою лише в межах здійснення особистістю суб’єкт-суб’єктної діяльності. Зазначено, що ампліфікація здібностей соціального інтелекту відбувається у процесі міжособистісної взаємодії. Ураховуючи багатоаспектний характер сфери експлікації цих здібностей, є очевидним те, що соціальний інтелект уміщує певний комплекс здатностей, які чітко узгоджені між собою та є доволі сталими у конкретної особистості. Визначено, що становлення цієї групи здібностей зумовлено процесом соціалізації особистості, впливом як внутрішніх ресурсів і характерологічних особливостей індивіда, ґендерних відмінностей тощо, так і впливом оточуючого середовища на людину.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ivashkevych Е. The Amplification of the Abilities of Social Intelligence of Teachers of Contemporary Secondary School / Е. Ivashkevych, L. Onufriieva // Проблеми сучасної психології : зб. наук. пр. К-ПНУ ім. Івана Огієнка, Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - Вип. 43. - С. 104-125. |
Ключові слова: | соціальний інтелект, когнітивний аспект, емпатійний аспект, мнемічний аспект, метакогнітивна сфера, ампліфікація здібностей соціального інтелекту. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 11 Лип 2024 08:19 |
Останні зміни: | 11 Лип 2024 08:53 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13963 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |